PARTY IN MY HEAD

 

Nu e jag hemma , e prop mätt! Vi grillade lite sen så as regnade det! -.- Så vi gick in o åt tårta o så,ouff!
Vad mätt man blir asso orkar nt ett skit mer! Just nu sitter jag framför datan o letar efter bra låtar på

youtube, e det någon som har nån bra låt?? efter att ha hittat några bra låtar så ska jag tpy öva på en sån

grej asso man typ sitter o padlar, det finns på gymet så att man tränar sina muskler o det e precis det jag

ska göra snart,med musik med så blir det mkt roligare,hehe a men sen så vet jag inte vad jag ska göra, ska

kanske öva t ett prov på onsdag! o sen kolla igenom spanska glosorna så att jag kan de helt ;P sen får vi

se vad jag hinner med, ska försöka få tag på älsklingen ,han har nt svarat på sms på hela dagen nu -.-

Oh, orkar fän nt med skolan imorgon fast det e vår tidigaste dag vi slutar (15.05) tidigt?? nej men det e vår

tidigaste dag på hela veckan! Fuck det häär asso oh! hatar verkligen mitt schema!! Aa,nu finns det inte så mkt

att säga faktiskt? Jag börjar bli tom på bilder så tror att jag ska börja göra några nya för fän heh annars blir

det tråkigt för er att läsa bloggen oxå så a det e för er jag gör bilder,hihih Sen så vill jag fråga e det nån

som pratar spanska eller e bra på spanska?? heh kan behöva nån hjälp iblan ;P woho nu e jag tom på ord typ

men jag vill bara fortsätta att skriva, för jag e en sån person om jag börjar skriva något o det går bra så kan

jag bara inte sluta att skriva hehe men grejen e den att jag e nt så bra på att koma på nåt att skriva om ;D

HAHA jag tror ni börjar tröttna på att läsa det här så vi ses senare , PUSS!

 






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: [Fyll i ditt namn]
»Ålder: [Fyll i din ålder]

»Om mig: [Här kan du skriva lite kort om dig själv]