MICHELLE

Idag kom michelle hem till mig,hon ringde o väckte mig heh annars skulle jag aldrig vakna! Har saknat henne jätte mycket! Hon tog med sig Justin Bieber- Never say never filmen så vi kollade på den, älskar filmen, jag kommer ihåg när jag o hon såg det på premiären ouff vi dog asso! kommer ladrig glöma de tiderna! Fick faktsikt tårar när jag kollade på den idag oxå, det e oxå extra i dvd:n det e typ 40 min extra dära, det fanns delar som inte fans på premiären, LOVE U BIEBER! Efter filmen gick vi ut o spelade basket o gjorde lite annat. Efter det bakade vi en kaka heh vi gjorde en Toscatårta,eh glasyren blev misslyckad men annars tyckte jag iaf att den var god! Senare spelade vi biljard o åt mat, snackade lite o sen så va michelle tvungen att åka hem för hon skulle träffa sina kusiner :/ men jag hade en bra dag med henne iaf , alltid! Vi gjorde några bilder oxå o de kommer här!

















PUSS!





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: [Fyll i ditt namn]
»Ålder: [Fyll i din ålder]

»Om mig: [Här kan du skriva lite kort om dig själv]