LOVE IS NOT SOMETHING YOU PLAY WITH!



 För några killar e det här en härligt nyhet!! JAG E SINGEL! ... ja asso killen tog slut med mig, vill inte berätta vrf så fråga inte vrf! Jag ska erkänna att jag aldrig har gråtit för en kille som jag gjorde för honom, jag blev helt krossad! Men nu e det över o jag måste acceptera det :/ men så e det med killar o förhållanden, tyvärr! Men alla (killar) har tröstat mig o sagt att det finns många killar efter mig för jag e snygg o blabla men asso venne om jag orkar just nu med förhållande för jag orkar verkligen inte med att bli så krossad av en kille, det e hemskt! Så kanske e singel ett tag. Jag e ju nt gjord av stål för att klara av allt juh! Fast det e oxå skönt o vara singel för då kan man göra allt va man tycker för utan att göra nåt fel! O så! Men det klarar jag inte av så länge! hehe...
Till mina bloggläsare: adda mig på fb "Nicole Bieber"

PUSS!!






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: [Fyll i ditt namn]
»Ålder: [Fyll i din ålder]

»Om mig: [Här kan du skriva lite kort om dig själv]