LOL

(knas bild)

Skit i rubriken , har bara inget att skriva!? Ja asso nu e jag hemma, som sagt så var jag i heron o hämtade de därifrån eller vi spelade några spel där för de var inne i spelhallen o innan det hade de spelat bowling med min moster o så men sen så tagga vi o åt kebab! hehe för min mamma ville vissa de en riktig kebab nt det som finns i polen o det kallar de för kebab hah knas juh ;P men men imorn e det skola o vi ska ha idrott, hatar idrott för att jag hatar vår lärare (magister ernö) asso oh jag måste fkng kunna allt han vill bara för jag tränar karate o så , man ba hallå man kan ju inte kunna allt?! men asso han e som han e men ibland e han skööön! På nåt sätt hatar jag honom o gillar honom som lärare, heheheh det bästa i skolan imorn e HKK hoppas vi får laga något gott! O vad gör jag nu?? Sitter ba ner o har tråkigt o tänker var jag ska blogga om?, några tips?? + så lyssnar jag på hög musik som alltid kommer att vara det bästa som finns! No music, no life! A sen så ska jag t köket o hitta nån kakak att äta ;P heheh vilken tjockis jag e hehhe men aja nångång måste man... heheh o ni får inget mohahah! PUSS!





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: [Fyll i ditt namn]
»Ålder: [Fyll i din ålder]

»Om mig: [Här kan du skriva lite kort om dig själv]