SISTA INLÄGGET



Snart ska jag åka till Arlanda flygplats, det här e mitt sista inlägg innan jag åker,senare får ni klarar er med Ewelina. Kommer sakna er skit mycket,saknar redan många! Ni vet vilka ni är? orkar inte skriva allas namn-.-
Kommer vara borta bara i en vecka det e inte så länge men kommer ändå sakna alla! Och kommer dö ut utan datan i en vecka, hoppas jag e nt gör det, om jag ska dö då är det i Sverige, men jag överlevde ju utan data i tre veckor i grekland så en vecka, pheww! det e ju nt så länge föresten. Oh det e så stressigt jag skriver allt i sista minuten oh kommer inte på nåt bra att säga för jag hinner inte att tänka så jag hälsar bara er allt det bästa!
HEJ DÅ!

 

OBS!

Skulle på riktigt skriva det här inlägget kl 4 på morgonen men skulle inte hinna att ta på datan o så, så jag gör det sista inlägget nu fast som att jag skulle skriva den tiden...hoppas ni förstår vad jag menar??

 






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: [Fyll i ditt namn]
»Ålder: [Fyll i din ålder]

»Om mig: [Här kan du skriva lite kort om dig själv]