HELT OTROLIGT!

Har helt glömt att blogga idag, öh jag vaknade kl 9 på morgonen för att jag var skit hungrig så jag åt
nånting snabbt o så somnade jag igen...o så vaknade jag halv fem hah o jag typ somnade 2 på natten
för jag var skit trött heh asso REKORD! hah så har inte hunnit med mycket idag men ändå så kom det
inte för mig att jag skulle blogga. Jag tror inte att min pappa låter mig sova så länge imorgon,han bah
jag kommer väcka dig kl 7, oh jag bah neej aldrig! haha men sen så menade han allvar att klockan nio
ska vi gå o spela tennis ;O a vi får se? Sen ska min lilla syrra träffa en kompis så jag kommer vara
ensam hemme , JIPPI! eller så kommer jag följa med -.- för min pappa säger att jag bara sitter hemme,
meh de e ju nt så mycket man kan göra, kanske träffa kompisar eller så men de ju oxå många som har
rest o så. Aja vi får se vad det blir med mig imorgon. Nu så kollar jag på en film som e skit bra den heter...
Bron till Terabita ,eh namnet beskriver det mer som en barnfilm men nja inte riktigt,men ändå gillar den.
Den handlar om : För tioåriga Jess är livet en lång kamp. Han är utanför i skolan,hans föräldrar har inte
råd att köpa det nyaste och häftigaste leksakerna till honom och Janice från åttonde klass är ständigt ute
efter honom. Men så en dag flyttar tjejen Leslie in i huset brevid och hon är också annorlunda och utanför.
De blir snabbt vänner och börjar utforska skogarna runt deras hus. Tillsammans skapar de ett vindunderligt
fantasiland som de kallar Terabita där de bekämpar gnomer,jättar och andra fantasimonster. I Terabita klarar
de allt, och plötsligt är vardagens problem inte längre oövervinneliga. Men det största äventyret av alla
väntar fortfarande på Jess... heh tro inte att jag skrev allt precis själv med mina egna tankar utan jag skrev
av det som står på baksidan av paketet ;P Men aa filmen påminner mycket om Narnia. De som har sett den
filmen vet hur jag menar o hur häftigt bra den är! Jag rekomenderar den för de som inte har sett den!

PUSS, PÅ ER SÅ LÄNGE!





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: [Fyll i ditt namn]
»Ålder: [Fyll i din ålder]

»Om mig: [Här kan du skriva lite kort om dig själv]