HEJ HEJ

Förlåt att jag nt blogga något under dagen, men när jag kom hem så hade jag ingen internet, för min mamma
stängde av den typ för hon tycker att jag sitter för länge framför datorn-.- men men nu kom mamma hem o tog
på  internet för jag behövde det internet t engelska läxan, så jag har en liten stund på att blogga ;D så idag efter
skolan kom sara hem t mig o vi plugga lite kemi tsm,haha ouff när vi pluggar så lär vi ju oss inget hah det blir bara kaoze ;P sen så åt vi nåt liknade av pankakor o sen kolla vi på film med popcorn o en drink,hihi sen så taggade sara hem jag följde med henne hem i regnet! sen kom jag hem o börja plugga biologi,historia o lite engelska för kemin var redan av klar,check ;P ohh guud jag hatar tisdagar asso! vi hade idott idag o vi fick springa 400 m på tid! mardröm!! jag doog typ på den tredje kurvan, plus jag e lite förkyld o nu e min hals bara värre jag har skit ont! men neej min lärare fattar ingenting så jag var tvungen att springa ändå fast fick sämsta tiden juh! men skit i det så länge vi nt har betyg ;D e skiiiiit hungrig nu ska typ äta nåt,har faktiskt redan ätit tre
gånger idag men har inte blivit mätt på det,woho tjockis heheh....mamma var i skärholmen o jag bad henne om att köpa några leggins o det gjorde hon hihi gulligt ;* så ska kolla nu vilka mamma köpte t mig,hoppas de va några snygga så jag kan ta på mig de imorn,hehe min data e helt fuckt upp , kan nt ladda ner låtar jag vill ha!
det här suger asso....oh ja har nt så mkt att säga nu, ska sova tidigt tror jag så PUSS!





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: [Fyll i ditt namn]
»Ålder: [Fyll i din ålder]

»Om mig: [Här kan du skriva lite kort om dig själv]