HAR TRÅÅKIGT I PYAMAS


(gammal,gammal som fan)

E i pyamas om man nu stavar så haha men aa har inget att göra för även om jag går o duschar nu så
hinner man inte göra så mycket klockan e snart halv sem så ehh, de e typ då man sitter hemme o nt gör
nåt mer för man har haft fullt upp hela dagen men så äre nt för mig jag kommer helt enklet bara lata mig till
fem på morgonen haha asso jag har blivit natt barn hah jag sover på dagen o e vakne på natten,det kanske
låter kul men det e nt så bra för kommer ju nt göra nåt bara sitta hemma juh o lata mig o bli tjockis hhee men
nej det kommer jag aldrig att låta hända hah jag ska nt heller bli smal eller nåt nej nej jag ska vara normal!
hehe o man måste ju se bra ut i bikini hahah de e ju det killar gillar ;P men men min pappa o lill syrra ska gå
o spela fotboll men jag orkar nt hahah det e tråkigt ibland...så när jag e ensam hemme så blir det fest med mig
själv, det ska fan dunka i hela huset med högsta volym av musik! Wiiiiie älskar o göra såna små fester med mig själv hhaah fast när farsan kommer tbx då e festen slut :/ men de blir faktiskt ganska ofta, men nu har pappa
lagat någon gott så ska gå o äta på nu, haha asso nu tar ni mig för en tjockis för jag äter typ hela tiden hahah,
PUSS!


 



fadhi

du är ju KATT! <3

2011-08-10 | 00:00:16 | http://fadhidaudu.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: [Fyll i ditt namn]
»Ålder: [Fyll i din ålder]

»Om mig: [Här kan du skriva lite kort om dig själv]