GOODMORNING!!



Har ni sovit gott?? Det har nt jag iaf somnade 5 o vaknade halv 12 oh o sen så väcker de mig o jag kan
inte somna om! Så jävla typiskt! Vill sova fan! Jag sov bara i 6 h o 30 min ok nt så exakt men...Jaja
måste fixa mig nu äta fukost för jag e skiit hungrig! Idag ska jag o pappa o lill syrran spela tennis,wow de
va länge sen jag spelade tennis asso jag tränade tennis i 6 år o så slutade jag haha så dåligt juh! Hoppas
jag kommer ihåg nåt har nt spelat tennis på en halvt år ;P Det har blivit några ändringar jag ska nt åka t
Cypern utan jag ska åka t Mallorca på en vecka , det ska bli nice asso! heh när jag kommer tbx då kan ni
kalla mig för brunis hehe Oh guush vad jag saknar min älskling!! Na Na har ingen lust att skriva mer så SES!

 

 






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: [Fyll i ditt namn]
»Ålder: [Fyll i din ålder]

»Om mig: [Här kan du skriva lite kort om dig själv]