FACEBOOK

Sitter o chattar på fb nu och kollar på film, a helt enkelt tar det bara lungt. Om ungefär 5 timmar ska jag åka till Arlanda. öh flygplanet startar halv 8 och vi kommer vara framme 11 i Mallorca sen ska vi åka buss t Hotellet vet inte hur lång tid det ska ta men, det funkar. Tror inte att jag kommer att sova något idag, det är onödigt tycker jag om jag ska vakna kl 4, de e typ då jag somnar ;P Oh, har fastnat i den här låten : Selena Gomez- Love U like a Love Song...lyssnar på den 24/7 just nu, sjunger den 24/7 o.s.v får inte ut den ur huvudet, har redan lagt upp låten innan under rubriken "väckte mig...igen" orkar bara inte lägga upp den igen,heh. Jag gillar inte Selena så himmla mycket, men det här låten va faktiskt bra! And I want you to know baby I, I Love u like a love song baby (3x) And I keep it in re-pe-pe-peat . I, I love U like a love song baby (3x) Cursing me, boy you played through my mind like a symphony . There's no way to describe what you do to me, you just do to me, what you do. And i feels like I've been rescued. I've been set free ... I, I love U like a love song!...aja ska inte skriva ner hela låten nu haha. Vad ska jag skriva nu dåe?? Har ingen anning fan...aja det kanske räcker med skrivandet, men det kommer ett sista inlägg innan jag åker o några inlägg innan så klart. I LOVE U LIKA A LOVE SONG BABY!





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: [Fyll i ditt namn]
»Ålder: [Fyll i din ålder]

»Om mig: [Här kan du skriva lite kort om dig själv]