EFTER SKOLAN VAR JAG MEN KLAUDIA

Oh som vanligt började vi med messa klockan 10.00 i en hel timme, vår nya rektor presenterande sig o de nya lärarna o blablabla...efter det gick vi t våra klassrum o hälsade på vår klassförestånader o andra lärare o allt vi behöver veta. Sen var det en överaskning från göteborg o då fick vi en stor pokal av att de hade den bästa tiden med oss o skulle vilja göra om det! aww...så gulligt! När allt var slut tagga jag,lilla syrran o pappa t pizzarian för att äta nåt sen åkte jag o lill syrran t Klaudia wow så kuul vi hade fast vi inte gjorde så spc mycket ;P Men det e ju alltid kuul med sin bebis ;D Hennes mamma fyllde år oxå så vi överaskade henne med tårta o.s.v sen åkte vi o äta med pizza med de hahah... eh det har var i onsdags allt hände men jag hade ingen tid att skriva så eh då blir det skrivetr idag. Idag i skolan hade vi kick-off det e ingen vanlig skoldag asso vi har inga lektioner utan vi gör massor av såna dära tävlingar o så e man e grupper en av varje klass o så har man en lärare som lagledera, o då har klass nio koll på all de dära "uppdragen" . asso fyy det fanns en grej då man fick ha en ögon binda över ögonen sen så skulle man få något att smaka , jag fick smaka först nån syrap till att baka inte så spc gott! efter det fick jag göra igen för vi var för få i vår grupp o jag var älds oxå -.- så nästa fick jag mjöl oh guud då hade den dära syrapen o mjölet blandas ihop så allt fastande i min mun! äckligt!! sen fanns det massor av andra roliga saker men orkar inte skriva om de, men vi har det endå varje år så ehh inget nytt för miig juuh! Sen så e det oxå en tipsrunda, 12 frågor e det på den. O poängen på hela den dagen e att få så mest poäng som möjligt! De två lagen som har fått mest poäng får mötas i en dragkamp på ängen o den som vinner det vinner allt!! Men allt som räknas e att ha kuuul ;) heh imorn blir det skola igen,sista dagen i veckan ;P då kommer vi bara ha vanliga lektioner -.- men det bäästa imorn e att bara vår klass får sluta tidigare så har vår nya rektor bestämt för våra lärare har inte riktigt fixat alltid så de behöver en liten pauze. Så vi kommer sluta efter lunch asso klockan 1! heh annars om vi inte skulle få sluta tidigare skulle vi sluta kl 15.15! oh gaash en fredag oxå!! :O No shiiit!! Jaja efter att skolan e slut så ska jag o Klaudia, Peter, Claudio till Ung 08 o där ska vi träffa Sara, oh har saknat henne as mycket! hon kommer få världens största bamsekram av mig! <3 Det ska bli sjukt kul med de bästa juh!! Här kommer två bilder på mig o Klaudia tog bara några bilder så att ni inte skulle vara utan , PUSS!





ÄLSKAAREEJ! <3







Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: [Fyll i ditt namn]
»Ålder: [Fyll i din ålder]

»Om mig: [Här kan du skriva lite kort om dig själv]