DUM & DUMMARE


(inte den finste bilden men har tyvärr inga andra bilder just nu)

Kollar på filmen dum & dummare, efter filmen tror jag att jag ska gå o sova,måste vila
ut mig ordenligt, annars kommer jag vara trött i flyget o jag inte somna i flygplanet, det
går bara inte! O dagen innan resan e alltid den som e stressigaste...åh kommer nt vilja
åka tbx från Mallorca t Sverige vill stanna i värmen. Kollade vädret i Mallorca o det e
minst 27 grader varje dag, oh så skönt det kommer att bli.HAHAHA jag kommer bli brun
inte du! MOHAHA ni kommer bli advunsjuka när ni ser bilderna sen haha ni kommer se
största brunisen ;P heh okej nu ska jag sluta driva ska se klart den galna filmen. PUSS!





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: [Fyll i ditt namn]
»Ålder: [Fyll i din ålder]

»Om mig: [Här kan du skriva lite kort om dig själv]