DAGENS FACELOOK I SVARTVITT

Ingen spc facelook idag bara lute eyeliner med penna o lite mascara...annars hur e det med er?
Jag mår iaf ganska bra idag bara att jag har skit ont i halsen,tror att jag börjar bli förkyld eller nåt
o det hållet -.- inte kuul asso! O igår hade jag skit svårt att sova för det spö regna o det hördes så
mycket att jag nt kunde somna :/ plus så hade jag ont i magen , har fortfarande lite ont i magen men
när jag äter nåt så mår jag säkert bättrer,hoppas jag! Nu ska jag bara torka håret o gå ut med hunden
o sen så åker jag t skolan. Förlåt för de korta,dåliga o tråkiga inläggen igår men jag hoppas de blir bättre
idag, annars ge mig oxå ideer på vad jag ska blogga om? PUSS!





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: [Fyll i ditt namn]
»Ålder: [Fyll i din ålder]

»Om mig: [Här kan du skriva lite kort om dig själv]