CHANEL ÄLSKAR NAPPAR!



 Som det står i rubriken , min lila Chanel älskar nappar. Jag försökte ta en bild när hon leker med sin napp medn det blir aldrig en lyckad bild för hon rör sig så mycket, o det bilden var den som blev mest lyckad! Hon e så söt när hon har den i munnen o springer runt o jag ska springa efter henne hah hon älskar att leka så! För de som inte vet så är Chanel 1 år nu! hon fyller år den 25 juli. Hon har typ tusen nappar ibland brukar hon ta ifrån min kusins napp haha  då blir den hennes haha...ska snart gå ut med henne efter att jag har kollat klart på Alvin & gänget 2, sen så går jag ut med söötnosen! Hon hälsar er Vovvo! PUSS!






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: [Fyll i ditt namn]
»Ålder: [Fyll i din ålder]

»Om mig: [Här kan du skriva lite kort om dig själv]