BUENAS TARDES

Buenas tardes = God eftermiddag

Det kommer koma några spanska rubriker då o då , heh det är för att
1: Jag venne vad jag ska skriva för rubrik.
2: När jag skriver så där då lär jag mig de bara bättre, för det här e mina
glosor t måndag heh .
A, men ni lär er ju oxå ;P hehe . Jag vaknade för nt så länge sen e ensam hemma
nu ett litet tag för att pappa o lill syrran tagga o köpa tårta t idag...så jag utnytjar tiden
med att dunka med musik! Ni undrar vad vi ska ha tårta till idag? joh min lilla syrra som
e kär i michael jackson, så ja hon måste ju göra en liten fest för att michael jackson
fyller år idag -.- men vad ska man göra när man har en sån lilla syrra,haha Så det e typ
det jag kommer att göra idag, så kommer vara ute hela dagen typ :/ aja jag måste gå o
fixa håret för har tvättat det nyss o så måste jag sminka mig lite ;P PUSS!






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: [Fyll i ditt namn]
»Ålder: [Fyll i din ålder]

»Om mig: [Här kan du skriva lite kort om dig själv]